wtorek, 1 października 2013

Kolekcja Rihanna dla MAC - RiRi ♥ MAC - paletka HER COCOA - pierwsze wrażenia :)

Witajcie! 

Dawno nie było w MACu edycji limitowanej, której opakowania podobały mi się tak bardzo.
Mimo, że Rihanna nie jest moją idolką, postanowiłam skusić się na paletkę czterech cieni, z pierwszej edycji limitowanej, której jest patronką.
To właśnie dzisiaj premierę ma kolekcja RiRi ♥ MAC. 


MAC i Rihanna - jesień 2013



W skład kolekcji wchodzą: 


1. Sztuczne rzęsy (64zł)
2. Baza w kremie (88zł)
3. Róż (106zł)
4.Pomadki (95zł)
5. Duo róż i bronzer (115zł)
6. Paletki czterech cieni do powiek (182zł)
7. Błyszczyki (84zł)
8.Kredki do ust (93zł)
9. Tusz do rzęs (83zł)
10.Eyeliner (88zł)
11. Kredki do brwi (83zł) 
12. Pędzle (145zł-215zł)

Na początek skusiłam się na jedną z dwóch paletek z tej kolekcji

Od lewej: Her Cocoa, Smoked Cocoa

Opakowania paletek, tak jak całej kolekcji utrzymane są w kolorystyce różowego "lustrzanego" złota.
Paletka zamyka się magnetycznie. 



Her Cocoa to paletka czterech, neutralnych cieni - złota, beżu i dwóch odcieni brązu. 


Jak widzicie - pierwszy kolor to piękne, ciepłe złoto. 
Kolejny to jasny, cielisty odcień, z dodatkiem złota. 
Następnie dwa najciemniejsze odcienie - miedziane złoto i ciemny brąz z niesamowitą, złotą poświatą. 


Wszystkie kolory bardzo przypadły mi do gustu. 
Mają dobrą pigmentację, a najciemniejszy kolor jest naprawdę wyjątkowy. 
Wszystkie drobinki są drobno zmielone i wyglądają bardzo estetycznie. 

Jeśli lubicie makijaże w naturalnych odcieniach, utrzymane w brązie czy złocie to jest paletka dla Was. 

Jestem sroką i nie trudno skusić mnie na ładne pudełko, ale tutaj broni się również zawartość. :) 

Udanego tygodnia!

eM



38 komentarzy:

  1. Śliczna ta paletka :) ma wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta paletka :)
    naijmniej mnie najbarzdiej interesują bronzery i róże :> ochy i achy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się uda, to pewnie duo róż+bronzer wpadnie w moje ręce :)

      Usuń
  3. PIEKNA!!!
    Ja sie dzisiaj dowiedzialam,ze w eFrancji kolekcia dopiero bedzie od 10 pazdziernika :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że masz już małe co nieco z tej kolekcji :) Cieszę się, że udało Ci się coś kupić - lepiej późno niż wcale :))

      Usuń
  4. Boska! Muszę skoczyć do MAC,koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście zbyt błyszcząca w dodatku za Riri nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się opakowania tej kolekcji, kolorki zresztą też bardzo przyjemne : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki ;0
    obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne kolory, niestety nie mialam nic z mac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przyjrzeć produktom i znaleźć coś dla siebie, na pewno takie małe marzenia mogą się wkrótce spełnić :)

      Usuń
  9. mistrzowskie opakowania ma ta kolekcja :) paletki i mi w oko wpadły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę usunąć bloga - jedna z ulubionych blogerek mnie obserwuje :D Dzięki Marti! :))
      Ja chciałam kupić jeszcze duo róż+bronzer, ale niestety się nie załapałam;/

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. To prawda, idealna paletka do naturalnych makijaży :)

      Usuń
  11. Alez nabierają życia na bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podpisuję się wszystkimi kończynami pod tym co napisałaś :) świetnie skomponowany zestaw, do tego bajecznie prosty w obsłudze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się to cieliste złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 217 jest naprawde cudny! Ja polecam swoj kolor, ladnie sie prezentuje samodzielnie, a i dobrze sie sprawdza jako baza :)

    Mi sie jakos tak bardziej te tradycyjne, czarne opakowanıa podobaja, te z tej kolekcjı zupelnie nie w moim guscie :P A i kolory z tej paletki nie moje - podobaja mi sie co prawda, ale zle w takich zlotkach wygladam :/

    OdpowiedzUsuń
  15. dzień dobry :)
    jakie cudne kolory ^^
    rewelacyjnie wyglądają na bazie
    jestem miłośniczką zimnych kolorów cieni, ale to złoto skradło moje serce *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam eyeliner czarny z tej kolekcji - jest tak śliczny, że boję się go otworzyć:).
    Zapraszam do mnie:)
    www.spinkiiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. już dla samego opakowania pewnie bym się skusiła, ale kolory cieni też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam tą samą paletkę oraz Riri Woo - idealnie się zgrywają, cienie są świetne, trzymają się na powiece cały dzień (albo nawet dłużej). Jak najbardziej udana limitka i zakup ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko byłoby ok gdyby nie te ceny :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko byłoby ok gdyby nie te ceny :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te Twoje cienie, cała kolekcja mi się w sumie podoba:) Powiedz mi co do butków mel jak z numeracją? mam 36 zazwyczaj ale tutaj boję się że nie wejdę w 37:P

    OdpowiedzUsuń
  22. strasznie mnie kusiła ta seria od Rihanny, ale niestety ceny mnie odstraszają! :(

    OdpowiedzUsuń
  23. hejka fajnie prowadzisz bloga, fajne złote odcienie :)

    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie !
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolekcja jest boska. ale ceny są kosmiczne. Przecież jakby kupić kilka rzeczy, to lekko się wyda kilka stówek

    OdpowiedzUsuń