środa, 22 lutego 2012

Wymianka! :)

Cześć! 

Pisałam wczoraj o przesyłce, którą wysyłałam do jednej z blogerek.
Dziś, tuż po 10 odebrałam kopertę - lekko "porwaną", ale nie otwartą ufff.
Wysłana wczoraj, już dzisiaj znalazła się w moich rękach.

Nie mogłam się doczekać, aż ją otworze... ale gdzie jest aparat?! Szybko!



Po otwarciu paczki zobaczyłam cukierrrrkii - skąd wiedziałaś, że jestem największym łasuchem na świecie ? :) Miła, słodka niespodzianka z samego rana! :)


Wszystko dokładnie zabezpieczone, każdy produkt osobno - w woreczku.
Drukowane karteczki, które opisywały wszystkie próbki.

Zestaw LA ROCHE-POSAY 
Oczyszczający Żel EFFACLAR
oraz
EFFACLAR DUO

Czyli coś, czego od dawna chciałam spróbować.

Próbki trzech szamponów 




Próbka masła do ciała Tutti Frutti Karmel&Cynamon


Próbka Biodermy



Iii mnóstwo próbek!



Mary dziękuję Ci bardzo, za wszystkie produkty, których dzięki Tobie mogę spróbować. Za szybkie decyzje, dokładne opakowanie i oznakowanie produktów. A co najważniejsze - za miłe e-maile, dzięki którym nie raz się uśmiechnęłam :) Mam nadzieję, że również moją paczuszkę będziesz dobrze wspominać - jako pierwszą swoją wymiankę i, że Cie nie zawiedzie jej zawartość :)

--------------------------------------------------------------------------

Panna T. jak zwykle podekscytowana :D
Tak sprawdzała zawartość koperty od Mary

Ojjj, co my tu mamy, Whiskas ?! No nie gadaj! To dla mnie?! Whiskas, jesteś tam ??? No wyłaź! 

Pozdrawiam, 
eM

5 komentarzy:

  1. o teraz to masz dopiero co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś wodę termalną z te firmy i byla świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie, że wszystko doszło w jednym kawałku:PPP
    teraz czas testowania :)
    cieszę się,że i kicia znalazła prezent dla siebie w formie koperty- slodkie.
    Te szampony czysty blask trzeba dobrze spłukać, byłam w szoku jak włosy się błyszczały jestem ciekawa czy tez tak bedzie u Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje koty też tak przeszukują przesyłki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, kotka jest cudowna!
    świetne rzeczy dostałaś, teraz tylko czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń