niedziela, 23 września 2012

Sally Hansen w Rossmannie + mini konkurs :)


Witajcie :) 

Jak pewnie zauważyłyście, miałam dłuższą przerwę w blogowaniu. 
Wszystko przez to, że mój aparat wyjechał na "urlop" - nie, nie sam ;) 
Od jutra wracam z nowymi postami : )

*       *       *

Dzisiaj mam dla Was małą, niedzielną zagadkę ;> 
Planuję w najbliższym czasie stworzyć posty o trzech szminkach, 
których kolory możecie zobaczyć poniżej.
Kto zgadnie, jakiej firmy jest dana szminka ? (a może ktoś zna nazwę koloru?) 

Każdy może zaproponować JEDNĄ nazwę firmy i JEDNĄ nazwę koloru dla danej szminki :) 


*       *       *

Czy w Waszych Rossmannach również pojawiła się szafa Sally Hansen ? 
A może była już wcześniej ? 

Możemy znaleźć w niej lakiery ( Xtreme Wear 19,99zł, Diamond Strenght, Complete Salon Manicure ok 45 zł) , odżywki oraz rajstopy w sprayu (ok 55 zł).



Miłej niedzieli! :) 

eM



19 komentarzy:

  1. ooo jaki miły widok! :)u mnie w Rossie jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że są tylko lakiery i rajstopy, ponieważ lubię inne ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też odżywki, top coaty, zmywacze do paznokci :)

      Usuń
  3. U mnie w Rossmannie nie ma Sally Hansen, jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo szafy Sally Hansen znajdą się w każdym Rossmannie :)

      Usuń
  4. U mnie też jeszcze nie ma, ale liczę, że wkrótce się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim Rossie nie ma SH :/

    Co do pomadek to nie mam pojęcia, bo te kolory są mi obce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W listopadzie mają otworzyć nowego Rossa, więc może się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza szminka wygląda apetycznie; jestem ciekawa, co to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Nie wiedziałam nic o szafie Sally Hansen w Rossie. U mnie chyba jeszcze nie ma. Chyba, bo nie byłam z 4 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie byłam w Rossmannie ( mam do niego 20 km ), ale z ciekawości będę musiała pojechać niedługo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak dawno nie byłam w Rossmanie, że nie pamiętam :D
    .. ale im więcej nowości, tym lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nie ma tej szafki :) Ale mam nadzieje, ze niedlugo zawita :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie nie natknelam na SH w Rossmannie :/ i tak bym chciala, zeby dorzucili np Celie! :(

    OdpowiedzUsuń