poniedziałek, 6 maja 2013

Manicure: piaskowe lakiery OPI Mariah Carey - The Impossible & Stay the Night

Witajcie! :) 

Mam nadzieję, że Majówka minęła Wam w wymarzony sposób, jesteście wypoczęte i chętnie wracacie do pracy. :) 
Moja była niesamowicie pracowita, a niestety nie zapowiada się, by w najbliższych dniach coś się zmieniło. 

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować mój najnowszy zakup, a właściwie jego połowę ;) 
Wczoraj w TK Maxx udało mi się kupić zestaw mini lakierów 
Mariah Carey liquid sand 
z czterema miniaturkami z tej serii: 

1. Get Your Number
2. Can't Let Go
3. The Impossible
4. Stay the Night

Gdy pierwsze piaskowe lakiery pojawiły się na rynku, nie zachwyciły mnie. 
Ale teraz... jestem oczarowana! :)) 


Połączenie The Impossible & Stay the Night
Lakier niesamowicie ciekawie wygląda wysychając - jest bardziej "mokry" i błyszczący. 
Zasycha tworząc ciekawy, piaskowy efekt. 
Możemy nałożyć kilka warstw, by uzyskać mocniejszy efekt. 
Każda warstwa wysycha bardzo szybko. 
Oczywiście bez użycia top coatu ;) 

The Impossible & Stay the Night
Wiem, że nie jest to dla Was nowość, ale mam nadzieję, że chętnie zobaczycie pozostałe dwa lakiery. :) 
Jeśli macie ochotę wypróbować bądź powiększyć kolekcję OPI zajrzyjcie do TK Maxx - zestawy czterech miniaturek z kolekcji Mariah Carey i Germany dostępne są w cenie 44,99zł. :) Nie mogę się doczekać, aż pojawią się inne zestawy. To świetna okazja! :) 

Udanego tygodnia!

eM



9 komentarzy:

  1. Byłam ostatnio w TKMaxx ale wśród kosmetyków nie byłam tym razem. W sumie sama nie wiem dlazcego minęłam tę część.. :/
    A jak z ich zmywaniem?
    Bo np brokat niemiło wspominam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. o tkmaxx mogę sobie tylko pomarzyć;) czarny jest nie zły. przygarnęłabym z miłą chęcią;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piaskowe wykończenie jakoś do mnie nie przejawia, choć to chyba zależy od koloru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie lubię tego typu lakierów ani tak ozdobionych paznokci ;p Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy zauważyłaś ale piaskowe lakiery sprawiają że paznokcie stają się twarde jak kamień ;>

    OdpowiedzUsuń