środa, 29 sierpnia 2012

MAC What a do! (Brunette, Blonde, Redhead)


Witajcie!

Kto nie lubi pomadek MAC ? Ja na pewno do tych osób nie należę :>
Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją pomadki

 MAC What a do!




Pomadka pochodzi z kolekcji Brunette, Blonde, Redhead z 2009r., w której mogliśmy znaleźć produkty dobrane specjalnie do tych trzech kolorów włosów. What a do! została przydzielona dla brunetek. 

[BBR-HOL08+Final+low+res.bmp]
Tutaj możecie zobaczyć wszystkie produkty "dla brunetek" z tej kolekcji

Kolor jest trudny do opisania - na ustach to nude z domieszką złota, w opakowaniu dosyć ciemny brąz/miedź z odrobiną brzoskwini i złota. Pomadka posiada wykończenie frost - co łatwo można stwierdzić widząc "metaliczne" wykończenie. Na ustach daje piękny połysk, a drobinki złota nie rzucają się w oczy. 




Zapach, jak przystało na pomadki MAC jest naprawdę przyjemny (waniliowy?). Jest bardzo trwała, po chwili zupełnie zapominamy, że mamy coś na ustach. Znika tracąc delikatnie kolor, nie ściera się ani nie zbiera w kącikach. 



Przepraszam Was za jakość zdjęć - ja ani mój aparat nie radzimy sobie w ciemnościach ;) 


Pozdrawiam



eM




11 komentarzy:

  1. Kolor szminki na ustach jest piękny! Nie spodziewałam się tego patrząc najpierw na zdjęcie opakowania, ale to pewnie sprawka oświetlenia (jesień idzie jak nic).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor. Taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ta kolekcja wyszlam nawet nie mialam swiadomosci, ze MAC istnieje;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze ich nie lubię, bo nie miałam z nimi do czynienia xD póki co Celia nude to moje pierwsze pomadki, bo nigdy nie używałam :O jak się rozkręcę to kupię Maca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to prawdziwa zmora na lato, ale do dziś nie znalazłam idealnego kosmetyku zwalczającego ten problem na zawsze ;) Obawiam się, że jeszcze długo przyjdzie mi czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nigdy nic MAC-a nie miałam ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor :) Ja nigdy nie miałam żadnej pomadki z MAC...

    OdpowiedzUsuń
  8. Em nie obijaj się i dawaj coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń